Monday, April 1, 2013

Blog dicutikan

Assalamualaikum =)

Akhirnya...Praktikum Fasa I menjelma.

Nightmare.

Tapi apa boleh buat, kalau tak nak buat aku kena bayar saman beribu sebab habiskan duit kerajaan bagi biasiswa tapi sendiri tak nak jadi cikgu berjaya. 

InsyaAllah. Jadi untuk tempoh sebulan ni kompom aku busy mcm semut sebelum musim tengkujuh kumpul gula. So for that means, aku menge-ban-kan diri sendiri dari blogwalking atau update entri. Sebab nak fokus buat portfolio, lesson plans dan bbm dan kerja2 sekolah yg lain. 

Hari ni, 1 April 2013 baru start nih tapi aku dah mula pening dah sebab dapat kelas 14 waktu seminggu. Semput tapi I'll try my best. Dan Rabu ni aku jadi MC Majlis Penutupan Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Zon. Doakan ya kawan2. Agar semuanya berjalan lancar.

Dan semestinya part paling susah nak jadi guru ialah nak kawal murid. Tadi saja pun aku dah kena sumpah dengan murid. Sabar jelah hati. Jadi doakan jugak supaya aku jadi cikgu yang sentiasa baik sangka dengan murid, dan dapat murid yang baik sangka dengan aku, insyaAllah. Tak ke mana usaha kalau tak ke arah jaya kan? *peribahasa sendiri

Jadi pada yang dah blogwalking, dah follow dan jemput aku datang bertandang...maaf banyak2 untuk waktu terdekat ni mungkin aku akan berdiam diri dari dunia blog. So jangan kecik hati dan teruskan baca entri =)

Peace out. Wassalam warahmatullah.

Share:

5 comments:

  1. Saya doakan kitak jadi seorang guru yang komited dengan tugasnya! All the best sis!

    ReplyDelete
  2. salam.. slmat bknalan..blogwalking kat sini :)

    ReplyDelete
  3. Kamek belom gik praktikum. PBS pun ruk sekali. Huhuhu..

    ReplyDelete
  4. I was recommended this web site by my cousin.
    I am not sure whether this post is written by him as no
    one else know such detailed about my difficulty.
    You're wonderful! Thanks!

    Feel free to surf to my web site; cheap mac cosmetics

    ReplyDelete

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....