Saturday, April 20, 2013

Entri singgah

Assalamualaikum =)

[ADS | blog best hari ini : Fatehah A.]

harharhar di manakah janjiku untuk tidak mengupdate blog sepanjang praktikum iniiihhh??

ni ni tangan ni ni yang gatal niiii nak update blog.

aku rasa macam hidup hitam putih je kalau tak bercerita..somewhere..yela selain merapu di FB dan Google+ dan Tagged dan Twitter dan Instagram dan Wireclub etc (minah sosial sungguh. entah) aku rasa tak sedap badan. wkwkwkw mintak disepak kot bagi sedar.

Ni lepas jalan2 blog Irine, FL dan Dena dan baca entri latest dorang. (pergi skroll kat bawah nu ). Baca ceta tentang Maria Elena punya reception...Miracle Tab Irine...dan pengalaman Dena jadi ibu.

It feels like being a supporting actress where you see the main actors play the biggest scene and you standing at the side and watch and learn because somehow that could be your path too.

And somehow life is everything but regret.

Alhamdulillah I'm still alive. semalam aku cakap kat member "rasa macam nak baca tahlil kat kubur." and I expect someone would take note of that and perhaps if I were to die after this somebody would mention that, 

"beberapa hari lepas dia cakap nak baca tahlil ... hari ni dia dibacakan tahlil. *sambil nangis*"

Don't bash me for being freaky tapi mengingati mati ialah satu cara untuk menjaga hati dari dunia. =)

And uh...why suddenly talking about death? (entah engkau.)

Ok back to RPH and BBM . selamat berpraktikum murni.

p/s: Semalam aku hantar laptop g kedai konon nk repair. Rupa2nya masalahnya cuma charger xcompatible. chet! Aku terus beli charger genuine. Laptop Kak Ain yang aku pinjam sebelum ni terRECOVERY, gila kan aku habis bersih laptop tu macam baru keluar kilang. Hilang semua fail dan benda yang diinstall lepas beli. Terus aku bagi balik hu rasa guilty giler. Tp Itulah hikmahnya kot, lepas tu aku terus bawak laptop ni pergi kedai...
Share:

2 comments:

  1. Mengingati mati itu ialah satu amalan bagi orang2 yg tajam fikirannya...mek pernah terbaca la pasal ya

    ReplyDelete
  2. SEMOGA BERJAYA DALAM PRAKTIKUM (^_^)

    ReplyDelete

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....