Saturday, November 16, 2013

My first GA result!

Assalamualaikum. =)

Alhamdulillah dah siap kemas buku2. Tiba2 bilik nan indah lagi comel ini menjadi seperti stor barang lama. Sekejap2 belek2 barang yang ada kenangan...macam beg kain masa ikut debat parlimen...surat panggilan ikut KOGUM... nametag BIG 1st ... buku nota tahun 2009 etc... benda kecik je pun tapi bila belek rasa macam time travelling je. pahit manis kenangan yang ada pada harta2 karun ni sangat berharga. eseh macam last year student je. xpe, tahun depan lagi gempak rasa syahdunya. *slap* dh2 merepek. 

Anyway GA pertama ana yang simple telah berjalan dengan siputnya...tapi alhamdulillah ada jugak sambutan, antaranya regulars blog ini iaitu Encik Adi Herman, Cik Isabel Diaz dan Miss Vee! tengs ktkorg, mun xda tokrg rasanya xberjalan gilak GA tok koh. huuhu~~ 

Sebenarnya semalam pukul 10 malam GA ni dah tutup tapi sebab ana sibuk buat keychain insta yang ditempah beberapa jam sebelumnya, jadi ana xsempat nak update keputusan pemenang right on time. Maaf =) 

Jadi ini peserta yang dah join. Silakan meng-usha blog2 ohsem ini!


Dan pemenangnya ialah .... 

Isabel Diaz 
Cik Bunga
Sabrina
Kawaii Gurlz
Ain

Ana akan contact empunya blog di atas, dan insyaAllah before next year I will deliver the key-chains. (Before next year kau. Orang jahit baju kurung je tak sampai seminggu. Ngada haha) 

 Syukran jazakallahu khairan kathira dan muchas gracias pada yang dah join. Pada yang tak menang boh jerak, kata orang Sarawak. hihi. Jangan fed up dengan ana tau. (Followers baru, hai! Thanks for following my blog). 

I had the most pleasant birthday ever since 22 years ago. Really. 

Alhamdulillah.



Share:

8 comments:

  1. Alhamdulillah.. May Allah bless you :)

    kalau sudah, contact kat sini ye.. https://www.facebook.com/messages/kawaii.gurlzz2

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... first time nih !! tq akak :)

    ReplyDelete
  3. Hi! Awak ditag :) Jom join jugak? http://queenamylia.blogspot.com/2013/11/happy-giveaway-by-ain-rahman_2771.html

    ReplyDelete

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....