Friday, February 1, 2013

Saya nak buka online shop!!

Salam alaykum =)

Akhirnya aku berjaya menjadi parasit lagi. Bukan virus, bukan trojan tidaaakkk saya hanya parasit berbentuk manusia yang hijack laptop orang sampai dua tiga jam dengan muka tembok sebab nak check laman2 sosial, bw bloggers kesayangan,   check email dan yes, UPDATE ENTRI.

Haruslah.

Jadi sekarang berita baiknya...saya ni nak jadi guru / usahawan. Masuk sem 5 degree ni cita-cita tu terevolusi sikit.

Yeeerrr... =D tapi tak buka butik lagi. Aku buka butik online dan butik mulut je. Takat sebarkan dalam FB, tweet dan pi longgok iklan kat chatbox orang kerja gampang...apatah lagi pakai mulut rasanya lebih senaaaangg.

InsyaAllah aku dan rakan kongsi, Aqeelah, akan jadi ejen drop ship (betul ke ejaannya tu) PAKAIAN MUSLIMAH. 

AFQEEL MUSLIMAH WARDROBE.
Afiqah + Aqeelah = AFQEEL 

Iklan-iklan akan dipapar di page FB. Aku ada letak kat sidebar blog ni, atas sekali, jadi sila like dan lepas dilancarkan nanti anda boleh view gambar pakaian muslimah berkenaan dan order. InsyaAllah affordable =)

"Huh? Belum launch lagi?"

Err...jadi silalah like dulu. Patience makes you lovely =))

Oh ya! |
Saya tolong kawan promote VCO (Virgin Coconut Oil) a.k.a Catalyst dan Minyak Wangi Qassimah Perfume, produk Sarawak yang diinspirasikan oleh wangian-wangian feymes yang terkenal. Meh like page M U R N I untuk info lanjut =)
Share:

6 comments:

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....