Monday, February 11, 2013

Contest Blog Comel by Nabiela Biela

Salam alaykum =)

@_@ berapa segmen dah aku join?

Takpelah sekali-sekala. Ehem ni kali pertama aku ikut contest yang mempertaruhkan rupa paras blog heheh. Yela sekarang baru konpiden sebab aku baru renovate blog ni. Hadiah dia pun boleh tahan. Bedak arab aku nak tu..


Kalau nak join klik banner ni ya.



Aku takkan berhenti sampai di sini. haha. (tengah buka banyak tab segmen2)

nota untuk diri | belum bw lg. hu.



Share:

9 comments:

  1. nape bila klik banner xda kuar pape?lupa letak link ye ^^

    ReplyDelete
  2. salam...ayu dtg dr segmen yang sama... ada masa singgah lah ke blog ayu ye...

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  3. singgah dari contest yang sama. salam kenal.datang follo n komen.jom ke blog saya ^^

    http://samdia.blogspot.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  4. hai. niera dtg terjah :)
    good luck. blog ni memang comel :)

    http://www.aisyahhumaira.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  5. dari contest yang sama =D .. goodluck ! done follow you .. follow me yeah ! hehe =D

    http://aliaazlovely.blogspot.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  6. dr segmen yg sama..gudluck :)

    http://tomatobey.blogspot.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  7. Salam kenal. Singgah dari contest yang sama. Jemput datang ke blog saya ^_^ http://mizzniya.blogspot.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  8. Salam kenal. Singgah dari contest yang sama. Jemput datang ke blog saya :-)
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete
  9. dtg dri segmen yg sama..done follow you..http://muslimahsejati96.blogspot.com/2013/02/contest-blog-comel.html

    ReplyDelete

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....