Friday, June 29, 2012

GIF: IU and Song Ji Hyo freaking out in Psychic Soccer





Running Man Episode 96 : Psychic Soccer with guest Park Ji Sung and IU.

My[His]tory|

Macamana aku boleh kena virus Running Man?
Jawapan:  Mudah. Satu petang bulan Jun 2010, kakak aku pasang salah satu episod Running Man kat tv yang disambung dari laptop guna wire projector. Lepas tu tiba2 je semua orang dalam rumah tu berkumpul depan tv. 
Balik dari cuti tu, tiba2 ada folder Running Man kat Local Disc D: aku. Ajaib kan. Haha. Semenjak hari tu aku kena ambil suplemen dengan cara menagih simpati dari sesapa yang ada episod Running Man terbaru. 


Macamana aku boleh kena virus Family Outing Season 1? *tetiba
Jawapan:  Lagi la mudah. Satu petang *petang lagi* yang indah di bulan 2010 jugak, semasa aku lepak bilik member, roomate dia pasang video episode JangHyuk kot kalau xsilap. 
Aku: Video apa?
Roomate member: Family Outing.
Aku : O yang ada Yoona ngan Taecyeon tu ke? Tak best la. Jahat gile dorang buli Sanghyun.
Roomate member: Eh tak. Tu Season 2. Ini Season 1. Ada Yoo Jaesuk, Lee Hyori dan Daesung. 
Aku: (Jaesuk??! Harus ambil ni) Eh nak, nak. Latest ke?
Roomate member: Tak. 2009 punya.
Aku : Tak kisah la aku nak jugak. 
Dan suddenly pada hujung bulan Jun 2012, aku telah habis mengumpul dan menengok kesemua 85 episod.


Oh kenapa dengan Yoo Jae Suk? 
Jawapan: Semua variety show yang ada dia, kompom best.


=End of questionnaire= 
Share:

2 comments:

  1. haha. syaz pun addicted dgn RM. heheheh


    terima kasih masuk dlm bloglist.

    syaz dah masukkan dah.

    and, syaz follow sini murni. :)

    ReplyDelete
  2. lama giler tak tengok RM... semalam start balik tengok dari ep1.. wehoo...kekeke

    ReplyDelete

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....