Sunday, May 13, 2012

Aku dan exam

Salam.

Alright. Hari ni ahad. Esok Isnin. Kalau tengok papan notis aku yang melekat kat dinding dan diperbuat dari transparencies je ni...esok paper EDU 3104 pukul 2.30 petang.

Hmm. 

Kalau kira umur aku sekarang dah masuk tahun ke 21 (bukan 21 tahun). Which means aku dah masuk tadika masa umur 6 tahun pada tahun 1997. Jadi dalam tempoh 15 tahun ni, agak-agak dah berapa kali aku exam? Semua exam besar, exam kecik, exam penentuan masuk sekolah mana etc etc, semua exam tu lah. Jadi...agak2 apa yang aku rasa?

Sedikit malas la kot. 

Apa2 pun... debaran yang sama menghentak lagi. Belajar kena belajar. Kita tak boleh mengaku kalah, kau tengok lecturer2 yang dah berumur tu pun masih belum serik lagi dengan BELAJAR. Kau muda lagi..tak boleh give-up macam ni..ni...(self-hypnotize)

Allah permudahkanlah bagiku exam kali ini. Amin...  

Allah takkan bagi sesuatu ujian yang tidak mampu untuk hamba-Nya pikul. 


Tapi kan, baru sikit nota aku revise.. aduh~ 


Share:

0 comments:

Post a Comment

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....