Wednesday, October 31, 2012

blog review with piqa

Salam alaykum =)

Saya join segmen lagi. Haha.

Dan lepas blogwalking sambil tangan kiri pegang modul PIM3107 yang kelihatan agak lusuh *bajet rajin study muehehe*, aku terlintas satu segmen yang sangat catchy, very the professional one, dan aku agak nervous nak join. Tapi tak salah cuba. 




Segmen blog review with piqa. 

Caranya mudah saja:

1. Follow blog piqa.
2. Buat satu entri dengan tajuk macam entri ni.
3. Paste banner berkenaan dan review sikit blog piqa dan tinggalkan link pada komen entri.

Very the mudah kan! *krew ohmyenglish akan mencari saya sebentar lagi. hihi merapu*

Alright, review tentang blog piqa:
- Saya dipanggil piqah kat rumah. Lebih kurang dekat2 la bunyinya kan? *takda kaitan saja nak gitau.

Saya suka blog piqa. Bukan nak bodek, bukan nak senyum plastik, tapi serius saya teringin nak buat blog dengan hiasan simple macam tu. Simple but sweet, tak payah nak bagi juling mata orang tengok kan. Tambahan lagi piqa buat doodle sendiri dan design hiasan blog sendiri, which I envied a lot kerana doodle beliau sangatlah comel! Sat lagi aku skrol cari freebies. 

Maka terjumpalah sudah candidate entri Sharing Doodle | #5. Hihi.

nota kaki | Roomate dah jeling sebab tengok asyik window blogger je dibukak dari tadi. Yela2 I bukak nota ppt nihhh...
Share:

1 comment:

  1. piqa da review blog kak. btw tq sbb sudi join

    ReplyDelete

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....