Sunday, September 1, 2013

PROMOSI HANGAT DARI AFQEEL MUSLIMAH WARDROBE!

Assalamualaikum. =)

Alhamdulillah finally aku berjaya update mengenai Afqeel. Tengok kat sidebar tu ada x icon Afqeel Muslimah Wardrobe? Untuk perhatian semua rakan kongsi saya, Aqeelah, mula bersemangat meng-update barang2 untuk dijual di Afqeel. Banyak promosi, rugi kalau tak jenguk apatah lagi beli. hehe. Antaranya ialah...

mix & match : RM190 sahaja!

simple jubah : RM116

maxi dress : RM56

skirt labuh



jubah kasual : RM79.90

tudung layer sofia XL : RM80

jubah corak batik : RM59.90
\

DAN BANYAK LAGI...

Insya Allah dalam masa terdekat ni kami selaku admin akan sentiasa mengemaskini barang2 jualan. Kalau berminat boleh godek2 FB (klik icon kat sidebar tu pun boleh): AFQEEL MUSLIMAH WARDROBE dan blog: AFQEEL MUSLIMAH WARDROBE untuk lebih banyak pilihan. =)

Untuk makluman, kami merupakan ejen dropship. Kami negotiate dengan penjual, dan tolong promosikan, dan melalui kami pelanggan boleh berurusan mengenai tempahan barang. Stok tak ada kat kami jadi semuanya bergantung pada stok yang ada pada penjualnya. Kira kami ni salesgirl lah *wink*. Dalam bahasa lembutnya : pemudahcara. =)

Sekiranya berminat hendak membeli, boleh pergi ke FB kami dan inbox saudari Aqeelah Munirah bt Jamil atau saya : Murni Afiqah untuk urusan pembelian. Nak komen di entri ni pun boleh, asalkan anda tinggalkan jejak (ko letak anonymous, ko siap!).

Berpakaian mengikut syariat, lepas tu baru fikirkan gaya. Membeli biar berhemat, yang penting aurat tertutup sempurna. Tak salah melabur di dunia untuk saham akhirat kan? =)

Setiap muslimah itu gojes. Jom ke Afqeel Muslimah Wardrobe sekarang! *suara ala2 Iklan Era*

Share:

2 comments:

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....