Wednesday, October 24, 2012

Segmen Bloglist Pelangi Me & My Family

Salam alaykum =)

Hari ni aku akan balik rumah kawan di Samarahan, celebrate Raya Aidiladha kat sana. Jadi aku nak blogwalking la puas2 sebab lepas ni xde wireless dah heheh. Dan aku terserempak dengan contest yang membuatkan aku rasa nak balik rumah. hu~

padahal takde kaitan pun. =.=" . Nama blog ni je yang buat aku mellow2 syahdu nak balik kampung.



Misinya ialah untuk masuk dalam senarai bloglist Blog Me & My Family ni je. Tapi ada hadiah misteri tau kepada peserta terpilih, insyaAllah, Caranya cukup mudah, cuma

1. Letakkan banner yang atas tu dan linkkan balik ke blog Me & My Family. Kalau tak dapat buka gambar tu korang download je banner nih dari mana2 peserta segmen ni, antaranya ialah aku. ehem.

2. Lepas siap, tinggalkan komen penyertaan di entri tu pada blog beliau. Sekali dengan link.

Mudah kan? =D aku suka masuk contest simple2 gini ni. Due date segmen ni ialah 31 Oktober 2012. Dijemput ke blog beliau untuk usha GA lain jugak. =)

Dan kebetulan aku rasa macam feel2 balik kampung ni jadi teringin nak pos satu2nya family potrait yang aku ada kat bilik ni.

Sebab aku sayang family aku. haha. *awkward*
tetiba kan. heheh.



Nak habis ink dah tu =.=" Btw, meh nak perkenalkan...yang pakai jubah konvo tu Murni Susanty [24], yang pegang kamera dengan 'v' pose tu Murni Salwani [23], yang pakai tudung  hitam atas sekali tu Murni Amirah [15], yang pakai selendang kuning tu Murni Maslina [14] dan yang bergambar dengan mak aku tu Murni Masliza [11]. The bapak is Mr Usop [53] and the mama is Puan Ruhaya [46]. Yeah, we're one happy usrati! 


nota kaki | Korban raya tahun ni dah parking belakang rumah aku. 
Share:

1 comment:

Anda nak komen? PILIHAN BIJAK! Sila, sila....